Ana Sayfa Arama
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Isparta Kız Futbol Takımı Anadolu Yıldızlar Ligi’nde İkinci Oldu

Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Futbol 1. Etap Müsabakaları, 19-21 Haziran tarihleri arasında yoğun katılımla gerçekleştirildi. Organizasyonda 13 ilden yaklaşık 220 sporcu ve idareci bir araya gelerek kıyasıya mücadele etti.

Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG)

Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Futbol 1. Etap Müsabakaları, 19-21 Haziran tarihleri arasında yoğun katılımla gerçekleştirildi. Organizasyonda 13 ilden yaklaşık 220 sporcu ve idareci bir araya gelerek kıyasıya mücadele etti.

Üç gün süren müsabakalarda genç sporcular, sahada sergiledikleri performans, mücadele azmi ve fair play anlayışıyla dikkat çekti. Geleceğin yıldız futbolcuları olarak gösterilen sporcular, ortaya koydukları oyunla izleyenlerden tam not aldı.

Turnuva sonunda kızlar kategorisinde Kahramanmaraş birincilik elde ederken, Isparta ikinci, Hatay ise üçüncü sırada yer aldı.

Erkekler kategorisinde ise A Grubu’nu Osmaniye birinci sırada tamamlarken, B Grubu’nda Burdur zirvede yer aldı. Hatay takımı ise en iyi ikinci takım olarak üst tura yükselme başarısı gösterdi.

Isparta Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, organizasyona katılan tüm illere teşekkür ederek dereceye giren takımları tebrik etti ve sporculara başarılarının devamını diledi.